MET ONLINE MARKETING BEREIK JE JOUW PUBLIEK

Je bent op zoek naar nieuwe collega’s, wilt meer producten verkopen, meer aanmeldingen voor een event of de bekendheid van je merk vergroten. Wat je ook wilt bereiken, de juiste online marketing strategie en social media strategie zorgen ervoor dat je jouw doelgroep bereikt. 

Van concept tot campagne tot online marketing strategie

  • Onze online marketeers rollen een strategisch plan voor je uit. Dat zorgt ervoor dat jouw campagne zichtbaar is bij de juiste doelgroep, op het juiste moment, via het juiste kanaal.
  • Ons creatief team zorgt ervoor dat er een steengoed concept ligt. Hiermee trekken we de aandacht van jouw doelgroep.
  • Onze eigen foto- en videoproductie in huis. Daarmee kunnen we het concept omzetten in pakkende en inspirerende content.

We zijn gespecialiseerd in het opzetten van complete online marketing campagnes en kennen de customer journey in het online landschap. Hierbij komen ook expertises kijken als SEO, SEA, social advertising, e-commerce, job boards en marketingstrategieën waar we je graag bij helpen.

Het belang van Performance Marketing

Staat je campagne online? Wij geloven dat nu een cruciaal onderdeel start van online marketing, namelijk het optimaliseren. We wachten niet af door na afloop van de campagne te bepalen of we het gewenste resultaat hebben behaald. Wij gaan direct voor resultaat. Dat betekent dat we alle campagnes en data (via Google Analytics, Social Business Managers en andere analyse tools) continu in de gaten houden en waar nodig bijsturen. We bellen jou dan ook regelmatig om de voortgang te bespreken, alleen om zeker te weten dat we mooie resultaten kunnen behalen, de juiste leads genereren voor jou.

Maak direct een afspraak met Martijn.

Afspraak inplannen

Waarom je niet meer zonder Online Marketing kan

  • Data verzamelen! Je hoeft geen keuzes te maken op basis van een onderbuikgevoel, maar op basis van keiharde cijfers.
  • Continu optimaliseren. Loopt een advertentie minder goed? Dan kan je die direct aanpassen of uitzetten.
  • Budget slim indelen. Je kan beginnen met een klein deel van het budget om vervolgens de data te analyseren. Zo kun je de rest van het budget uitgeven op de plekken en aan de content waarvan je weet dat het werkt.
  • Gericht targeten op een specifieke doelgroep. Dat is het mooie van data driven marketing. Je kiest je doelgroep op basis van specificaties die voor jou belangrijk zijn.

Het begrijpen van de Customer Journey

Je zoekt een partner die jouw bedrijf, business en publiek begrijpt in het online landschap. Bij Walt Wonder Schmidt maken we daarvoor gebruik van het See, Think, Do, Care-model: de customer journey van je doelgroep. Met dit model maken we passende campagnes die precies passen bij de fase waarin jouw potentiële klant zich bevindt.

Samen impact maken? Dat doen we graag! Zie hier twee cases over recruitment marketing, die honderden sollicitanten per maand opleverden.