Ioniqa - Case

"Brand Campagne: Making Plastic Sustainable”

Het verhaal van: Ioniqa

Het wereldwijde plasticprobleem is verre van voorbij. Jaarlijks produceren we met z’n allen miljarden kilo’s aan plastic verontreiniging, wat ook nog eens grotendeels in de natuur beland. Ioniqa heeft hiervoor de oplossing. Het ‘clean-tech’ bedrijf streeft ernaar om een wereld te creëren waarin er niet alleen geen fossiele brandstoffen meer nodig zijn om plastic te produceren, maar ook om de steeds groter wordende plastic afvalberg te laten verdwijnen.  In de toekomst is plastic een 100% duurzaam en recyclebaar product.

VRAAG

 Hoewel we vandaag de dag helaas niet meer zonder plastic kunnen, is er wel een alternatief. Het leven van PET plastic veranderen. Ioniqa is de afgelopen tien jaar met hart en ziel bezig geweest om een techniek te ontwikkelen die van plastic een duurzaam product maakt. Hoewel wetenschappers van Ioniqa belangrijk en baanbrekend werk doen, zijn ze er nog niet geslaagd om het kenbaar te maken aan de wereld. Tijd voor verandering!

AANPAK

Met onze creatives ontwikkelden wij een “bold” brand campagne om de wereld niet alleen te laten zien waar Ioniqa staat, maar dat ze klaar zijn om een grootschalige en blijvende impact te maken. De campagne heeft als doel om opschudding te creëren. Dit om ervoor te zorgen dat Ioniqa bovenaan de lijst staat bij mensen uit de industrie. Dit doen we door middel van een geanimeerde mood video die o.a. via LinkedIn en andere kanalen wordt uitgerold. 

RESULTAAT

De video wordt via LinkedIn ingezet om de wereldwijde doelgroep te bereiken. Dit heeft geleid tot 2.000% meer interactie.

Wil je meer informatie? Maak direct een afspraak met Martijn.

Afspraak inplannen