De toegevoegde waarde van Funda in business in drie video’s

Een bedrijfsruimte is meer dan een aantal meters. Het is de plek waar ambitie vorm krijgt. Daarom brachten we voor de ‘Ruimte voor groei’-campagne drie succesvolle ondernemers in beeld met hun persoonlijke verhaal.

"Het format van 4 minuten was best een risico, omdat mensen gewend zijn aan korte, snelle video’s. Maar het heeft enorm goed uitgepakt doordat er ruimte ontstond voor echte inhoud."

Jan Wicher Emmens - Creative bij Funda

De opdracht

Lever content om de merkbekendheid van Funda in business te vergroten.

Het resultaat

Aan de hand van drie mini-docu’s laten we zien dat Funda in business een partner is, die begrijpt wat ondernemers beweegt en wat ze nodig hebben. We zochten drie succesvolle ondernemers voor wie de vestigingslocatie belangrijk is, om andere ondernemers te inspireren met échte mogelijkheden.

Inspireren

met ambitie

Opvallen

met inhoud

MAARTEN WIJSMAN - WALT WONDER SCHMIDT

4 minuten lang? Niet als de inhoud goed is.

“Hoewel het tegenwoordig veel gedaan wordt, hoeft een video niet snel of ‘schreeuwerig’ te zijn om op te vallen. Als je zorgt dat de inhoud goed en vooral ook relevant is, kijkt jouw doelgroep wel. Zorg wél dat je de aandacht vasthoudt, door leuke effecten – zoals het parallax effect – toe te voegen. Voor Funda in business lieten we succesvolle ondernemers over hun persoonlijke ervaring vertellen om de doelgroep te inspireren. Door onder andere met stilstand en beweging te spelen blijft de mini-docu vier minuten lang boeien.”

Bekijk onze drie mini-docu’s voor Funda in business:

Han Doorenbosch

Sharon Hilgers

Teun & Evert Antonissen

Meer zien van ons werk?

Ook meer merkbekendheid?

Laat ons weten wat je zoekt, zodat we je kunnen helpen aan meer merkbekendheid. Je hoort binnen twee werkdagen van ons!