Strategisch marketingadvies

Je wilt groeien. Meer producten of tickets verkopen. Meer aanmeldingen binnenkrijgen. Of meer collega’s werven. Maar het lukt je maar niet om jouw doelgroep te bereiken. Geen probleem: onze marketeers kunnen je goed op weg helpen. Samen gaan we aan de slag om een volledig marketingplan op te stellen. Toegespitst op jouw organisatie, jouw doelstelling(en) en jouw doelgroep(en). Vervolgens kun je met een concreet actieplan zelf aan de slag. Heb je hier geen tijd of mensen voor? Dan helpen we je ook graag met de uitvoering.

“Super dat je al bezig bent met marketing. Om nu écht resultaat te boeken is het van belang dat al jouw marketingactiviteiten op elkaar aansluiten. Onze marketeers helpen je met een strategisch plan naar het behalen van jouw doelstellingen.”

Mitchell Paffen – Head of growth bij Walt Wonder Schmidt

Strategisch advies in 4 stappen

Onze marketeers helpen je aan de hand van vier stappen, aan een compleet en concreet marketingplan. De strategie is altijd gericht op het behalen van jouw online doelstellingen, en toegespitst op jouw organisatie en jouw doelgroep(en).

1.Waar sta je?

Waar staat jouw bedrijf voor, wie help je en waar help je ze mee? Welke basis ligt er al op het gebied van marketing?

2. Waar wil je naartoe?

Wat zijn jouw (online) doelstellingen? Hoeveel sollicitaties, aanmeldingen, contactverzoeken of verkopen wil je bereiken?

3. Hoe bereiken we dit?

Wij schrijven jouw marktbenadering tot in detail uit: de kanalen en content die nodig zijn om maximaal resultaat te behalen.

4. Aan de slag

Jij hebt nu alle tools om zelf vanuit de strategie aan de slag te gaan. Bij vragen staan onze marketeers natuurlijk voor je klaar.

Strategisch advies nodig?

Bereik jouw doelgroep met de juiste marketingstrategie

Neem contact op

Strategisch advies nodig?

Laat ons weten wat je zoekt, zodat we binnenkort een compleet, strategisch marketingplan kunnen opstellen om jouw doelstellingen te behalen. Je hoort binnen twee werkdagen van ons!.








Benieuwd naar ons werk?