Groei door optimalisatie

Wordt jouw website al goed bezocht? Maar lukt het je niet om daadwerkelijk resultaat te halen uit deze bezoekers? Dan kunnen we je goed verder helpen. Het is namelijk zonde om al je tijd en moeite te steken in het aantrekken van bezoekers, die vervolgens niks doen. Daarom helpen we je om de aanmeldpagina te optimaliseren, de online sollicitatieflow te checken of de aankooppagina volledig door te lichten. Zodat je het maximale uit jouw bezoekers kunt halen en kunt blijven groeien.

“Het is top als je al veel bezoekers op je website krijgt. Maar als ze direct weer weggaan heb je hier niks aan. Daarom zijn wij continu bezig om het maximale resultaat uit jouw marketingbudget te halen, door blijvend te optimaliseren.”

Mitchell Paffen – Head of growth bij Walt Wonder Schmidt

Aan de slag met 3 onderdelen

Om jouw conversie te optimaliseren, en samen voor meer klanten en meer omzet te gaan, werken we aan drie onderdelen:

Proces optimaliseren

We brengen alle stappen die een bezoeker moet nemen op jouw website in kaart, wanneer hij of zij een aankoop wil doen, zich aan wil melden of contact op wil nemen. Vervolgens optimaliseren we iedere stap in dit proces.

Testen, testen, testen

We testen je aannames, formuleren meetbare hypotheses en doen A/B testen met variaties van je webpagina, advertenties of doelgroep-samenstelling. Zo weten we precies welke elementen converteren en welke niet.

Continu verbeteren

Optimalisatie stopt eigenlijk nooit. Je kunt continu blijven verbeteren, om steeds meer uit jouw bestaande en nieuwe bezoekers te halen. Het klinkt misschien vermoeiend maar je zult al snel merken: het resultaat is het absoluut waard.

Aan de slag met conversie optimalisatie?

Haal het maximale resultaat uit jouw bezoekers

Neem contact op

Aan de slag met conversie optimalisatie?

Laat ons weten wat je zoekt, zodat we je kunnen helpen om meer rendement te halen uit jouw bezoekers. Je hoort binnen twee werkdagen van ons!









Benieuwd naar ons werk?