TNC- CASE

"Online wervingscampagne gericht op Gen-Z: +/- 200 sollicitanten per maand!"

Het verhaal van: The New Crew

Jonge mensen geven organisaties kleur. Daarom helpt The New Crew organisaties verjongen en ontgrijzen. Dat is hun missie. Ze zijn er voor de starters, voor degene die het verschil willen maken in een maatschappelijke job. Ze begeleiden ze naar de juiste plek en helpen ze te groeien.

VRAAG

The New Crew helpt starters al sinds 2005, maar door de jaren heen is er veel veranderd op online gebied. Tijd voor een nieuwe marketingstrategie! Hoe vertalen we de nieuwe brand identity van TNC naar een online marketingstrategie waarbij de Gen-Z generatie wordt aangesproken én bereikt?

AANPAK

Één ding weten wij zeker van Generatie-Z; ze zijn altijd mobiel! Mobile-first communiceren was dan ook een no-brainer. Met onze Gen-Z experts in huis ontwikkelden wij een online marketing strategie afgestemd op de doelgroep en de kleurrijke identiteit van TNC. Video vacatures en gifs, sector video’s, fotografie en crew classes in snackable content uitgezet op Tik Tok, Youtube en Instagram.

RESULTAAT

De resultaten zijn verbluffend! Per maand een gemiddeld bereik van 550.000 viewers, 1.500.000 weergaven en 15.000 clicks per maand! Uiteindelijk resulteert dit in +/- 200 sollicitanten per maand, waarbij de teller nog steeds loopt. Een campagne om trots op te zijn! 

The New Crew case - Instagram stories

Wil je meer informatie? Maak direct een afspraak met Martijn.

Afspraak inplannen