The New Crew B2B thumbnail

‘The New Crew brengt kwaliteit, kennis en kleur.’

Het verhaal van: The New Crew:

Met The New Crew wordt niet alleen het meest geschikte talent aangetrokken, maar ook de crew achter het talent die samen voor succes zorgt. The New Crew is er om organisaties daadwerkelijk te versterken. Talenten worden geplaatst op basis van hun wensen, vaardigheden en ambities. Door de juiste match te creëren tussen opdrachtgever en crew, zorgen we ervoor dat organisaties vooruitgang boeken.

VRAAG

Na de succesvolle rebranding en campagnes gericht op het aantrekken van gen-z talent, is het tijd om The New Crew bij een groter publiek te (her)-introduceren. De opdrachtgevers. Maar hoe introduceer je een groep die bekendstaat als eigentijds en moeilijk?

AANPAK

Gen-z is jong, snel, excentriek en kleurrijk. Lastig? Nee, ze hebben alleen een nieuwe manier van werken. Die begrijpt The New Crew. Samen met talentvolle individuen bereiden ze organisaties voor op de toekomst, en ze weten precies wat ervoor nodig is. We vertellen hoe ze dit doen aan de hand van drie thema’s: kwaliteit, kennis en kleur, waarin we het verhaal van The New Crew aan opdrachtgevers presenteren.

RESULTAAT

Een drie-delige videoserie waarin het verhaal van The New Crew wordt verteld, terwijl Gen-Z de arbeidsmarkt zonder angst voor verandering betreedt. The New Crew staat klaar om je effectief te helpen samenwerken met deze diverse generatie en een echte impact te maken, zowel in video’s als in advertentie-assets. Met het doel om het verhaal van The New Crew krachtig over te brengen aan hun opdrachtgevers.

Wil je meer informatie? Maak direct een afspraak met Laura.

Afspraak inplannen